Kreatív Webdesign

Milyen a jó online címlap?

Ha a látogatók zöme a keresőből érkezik, és a különböző online kampámonyok landing page-ekre navigálják a látogatókat, akkor mi marad az online címlap szerepe? A címlapot egy olyan speciális landing page-nek tekinthetjük, amely az adott cég általános “eladási oldala”. Mint minden eladási oldalnál, első lépésként itt is meg kell határozni azt a célt, amelyet az… Tovább »

Hova érkezik a látogató?

A nyomtatott magazinoknál kitüntetett szerepe van a címlapnak. Azonban a látogatók egy online felületre szinte biztosan nem a címlap felől érkeznek. A jó nyomtatott címlap titkait nem véletlenül firtatják a kutatások. Egy magazin esetében viszonylag nagy azoknak az aránya, akik a címlap alapján döntik el, hogy megvásárolják-e az újságot vagy sem. Az online felületek azonban… Tovább »

“Csináld magad” honlapok

Amikor tizenöt évvel ezelőtt az első web-es technológiával készült üzleti alkalmazást fejlesztettem még nem létezett magyar nyelvű szakirodalom. A standardok épp megszilárdulóban voltak, HTML fejlesztőnek lenni igazi kuriózum volt. Egy honlapért, vagy egy web-es üzleti alkalmazásért szép összegeket lehetett elkérni, abban az időben valaki voltam. Az internet robbanásszerű népszerűségével együtt nőtt a kereslet a honlapok,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!